پیام تبریک معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد به مناسبت آغاز سال تحصیلی

مهاباد- به گزارش پایگاه خبری ” تحلیلی بالویز” معاون استانداروفرماندارویژه شهرستان مهاباد در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید تبریک گفت. در پیام دکتر شجاعی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید آمده است: بسم تعالی طلوع خورشید علم آموزی و دانش آموزی در صبحدم آغازین روز ماه مهر […]

مهاباد- به گزارش پایگاه خبری ” تحلیلی بالویز” معاون استانداروفرماندارویژه شهرستان مهاباد در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید تبریک گفت.

در پیام دکتر شجاعی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید آمده است:
بسم تعالی
طلوع خورشید علم آموزی و دانش آموزی در صبحدم آغازین روز ماه مهر یادآور و نشانگر شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت و پرورش دانش آموزان است. در مهر، تلاش و ممارست و تفکر دست به دست هم داده، گرد هم می آیند تا علم را بیافرینند و شاهراهی به دروازه های علم باز نمایند.
تقارن اول مهر، بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس تابلوی مقاومت، ایثار و شهادت، حاوی این پیام است که تخصص و تعهد باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی و تباهی نجات بخشند و چه لاله های دلسوخته ای بودند که از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادی و آزادگی را معنا بخشند.
در آغاز سال تحصیلی جدید، ضمن تبریک این جشن بزرگ، فرصت را غنیمت شمرده، مراتب سپاس و قدرشناسی خود را از کارکنان شریف و متعهد مجموعه بزرگ فرهنگی شهرستان مهاباد، اساتید، معلمان که با همت و تلاش خود در راستای تربیت نیروی انسانی عالم، خلاق و پایبند به ارزشها و اخلاق، گامهای مؤثری بر می دارند، اعلام دارم. همچنین از همه دانشجویان و دانش آموزان پرتلاش شهرستان انتظار دارم قدر این دوران پربرکت از عمر خویش را بدانند و با توکل به پروردگار متعال و تلاش و جدیتشان در فراگیری علم و دانش ، راه خود را به سوی فردایی روشن بگشایند.
همچنین تبریک ویژه خود را به قدوم معصومانه نوگلان و شکوفه های نورسته کلاس اولی ها تقدیم می دارم، امیدوارم با توکل بر خداوند منان و پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و سیاست های آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید، با همفکری و همدلی فرهنگیان گرانقدر، دانش آموزان تلاشگر و صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت و نهادهای فرهنگی اجتماعی شهرستان بتوانیم موجبات عزت، سرافرازی و شکوه شهر و دیارمان را فراهم آوریم.
شجاعی
معاون استانداروفرماندارویژه شهرستان مهاباد