پیام تبریک معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهاباد دکتر شجاعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد به مناسبت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار پیامی صادر نمودند که متن این پیام به شرح زیر می باشد : هفدهم مردادماه هر سال، یادآور کوشش خستگی ناپذیر و فداکاری بارز کسانی است که رسالت همیشگی خود را آگاهی بخشی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهاباد دکتر شجاعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد به مناسبت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار پیامی صادر نمودند که متن این پیام به شرح زیر می باشد :
هفدهم مردادماه هر سال، یادآور کوشش خستگی ناپذیر و فداکاری بارز کسانی است که رسالت همیشگی خود را آگاهی بخشی به جامعه و نورافکندن بر تاریکخانه جهل و تعصب تعریف کرده اند؛ آنان که با سلاح قلم و ثبت تصاویر بی کم و کاست از دغدغه های همنوعان شان، در راه اعتلای روزافزون جامعه و رشد و توسعه همه جانبه گام بر می دارند و در این مسیر دشوار و پر فراز و نشیب، شجاعانه راه می پیمایند.
با نگاهی به کارکردهای رو به فزونی رسانه ها در جوامع امروزی می توان نقد منصفانه را جزو رسالت های اصلی خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه برشمرد. انعکاس موفقیت ها و دستاوردها و مطرح کردن کاستی ها به همراه راهکارها، فراهم کردن فرصت برابر و عادلانه برای بیان دیدگاه های مختلف با هدف بهره گیری از خرد جمعی و همراه کردن هر چه بیشتر همه ارکان جامعه برای نیل به اهداف کلان توسعه، همگی در این چارچوب می گنجد. وظایف و کارکردهایی که در نهایت، به کاهش دغدغه های دین و دنیای مردم و گام برداشتن در مسیر فلاح و رستگاری می انجامد.
دولت تدبیر و امید هم ثابت کرد که با سعه صدر مثال زدنی، همواره از نقد منصفانه و غیرمغرضانه استقبال می کند و حتی در برابر تخریب های بی محابا نیز واکنش غیرمعمول از خود بروز نمی دهد. تأکید همیشگی دکتر روحانی رئیس جمهوری نیز شفاف سازی هر چه بیشتر، آزادی عمل رسانه ها در چارچوب قانون و تضارب آراء بوده است؛ مسیری که به قطع و یقین، در دولت دوازدهم نیز با استواری پیش خواهد رفت.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام حوزه خبر و اطلاع رسانی بویژه شهید صارمی ،فرارسیدن این مناسبت را به همه اصحاب رسانه و جامعه خبری شهرستان مهاباد تبریک و شادباش می گویم. امید آن که با اصل دانستن منافع جمعی و اهداف توسعه ای در رسانه ها و به حاشیه راندن مسائل فرعی، مسیر رشد و توسعه این خطه و ارتقای شاخص های کلان اقتصادی و اجتماعی این شهرستان مستعد، بیش از پیش هموارتر شود.

شجاعی
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد