هشدارهای جدی در خصوص افزایش دما ، وارونگی یا انیورژن

مهاباد .به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بالویز ،به دلیل وارونگی یا انیورژن و افزایش دما لازم است این هشدارها مورد توجه قرار گیرد این هشدارها را جدی بگیرید : مواد زیر را درون خودرویی که در معرض مستقیم آفتاب مییاشد قرار ندهید: ۱- مواد گازی ۲ – فندک ۳-نوشابه ۴ – عطرها و اسپریها وباتری […]

مهاباد .به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بالویز ،به دلیل وارونگی یا انیورژن و افزایش دما لازم است این هشدارها مورد توجه قرار گیرد

این هشدارها را جدی بگیرید :

مواد زیر را درون خودرویی که در معرض مستقیم آفتاب مییاشد قرار ندهید:
۱- مواد گازی
۲ – فندک
۳-نوشابه
۴ – عطرها و اسپریها وباتری ها

وبه طور کلی هر قوطی بسته شده و بدون منفذ را درون خودرو قرار ندهید.
۵٫ پنجره ماشین باید به روش ساده باز شود (Tnimim).(ترجیحا با رعایت نکات امنیتی ،کمی شیشه ماشین را پایین نگه دارید،حتی ۱ سانتیمتر)
مخزن سوخت را به طور کامل پر نکنید(مقداری فضای خالی داخل باک برای گاز بنزین لازم است.)
۷- پر کردن سوخت ماشین در شب.
۸ -در زمانهای گرم روز(ترجیحا از ساعت۱۰ صبح تا۵عصر) با ماشین سفر نکنید.
۹ – بیش از حد باد لاستیک را پر نکنید، مخصوصا در سفر.

به خروج عقرب ها و مارها از سوراخها و درزهای موجود در زمین توجه شود.در مناطق بیرون از آبادیها درب خودروها را در توقفهای بین راهی بخاطر خنک شدن باز نگذارید(بخصوص دربهای سرنشین) و حتی درب صندوق عقب.

آب و مایعات زیاد بنوشیدو همواره مقداری آب خنک بهمراه خود داشته باشید.از پوششها و البسه با رنگهای روشن و کلاه مناسب استفاده کنید.

آبگرمکنهای خانه ها را روشن نکنید و در صورت ضروری درجه آنها را کاهش دهید.

مراقب باشید که سیلندرها و گازهای پیک نیک را در معرض نور مستقیم خورشید و حتی بیرون ساختمان قرار ندهید.

اطمینان حاصل کنید که بارهای اضافی مصرف بر روی شبکه برق خانگی و تجاری یا صنعتی را افزایش ندهید ، به خصوص در زمان های پیک مصرف.

قرار نگرفتن در معرض نور مستقیم خورشید، به خصوص در طول دوره روزانه از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر.از تردد های غیر ضروری در ساعات فوق جدا خودداری فرمایید.

ظرفهای های آب را در لبه پنجره ها، بالکن ها، حصارها، مزارع و درپشت بامها ودر سایه قرار دهید تا تشنگی پرندگان، گربه ها و دیگر حیوانات برطرف شود.

[دیگران را نسبت به رعایت این نکات ، تشویق نماییم ]

پایگاه خبری تحلیلی بالویز .۹۸/۰۳/۲۸