پیام معاون استاندار وفرماندارویژه شهرستان مهاباد به مناسبت روز معلم

پیام معاون استاندار وفرماندارویژه شهرستان مهاباد به مناسبت روز معلم معاونمعاون استاندار وفرماندارویژه شهرستان مهاباد با صدور پیامی فرا رسیدن هفته و روز معلم را به همه معلمان دلسوز و فداکار شهرستان مهاباد تبریک گفته و یاد و خاطره استاد شهید علامه مطهری را گرامی داشت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهاباد ؛ متن پیام […]

پیام معاون استاندار وفرماندارویژه شهرستان مهاباد به مناسبت روز معلم
معاونمعاون استاندار وفرماندارویژه شهرستان مهاباد با صدور پیامی فرا رسیدن هفته و روز معلم را به همه معلمان دلسوز و فداکار شهرستان مهاباد تبریک گفته و یاد و خاطره استاد شهید علامه مطهری را گرامی داشت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهاباد ؛ متن پیام بدین شرح است:

تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی داشته است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش درآمد و بی شک هر تلاشی که در راه اعتلای تعلیم و تربیت کشور صورت گیرد نقش سازنده‌ای در شکل گیری شخصیت و آینده فرزندان این سرزمین خواهد داشت و یکی از ابزار‌های مهم توسعه و تضمین افق هر کشوری، تربیت و آموزش صحیح نسل جدید آن می‌باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره)، روز معلم را گرامی داشته و این روز را به معلمان سختکوش و خستگی‌ناپذیر که صادقانه در سنگر‌های تعلیم و تربیت مشق عشق می‌کنند تبریک گفته؛ برای همه عزیزان آرزوی سلامت و سعادت دارم و آرزومندم به مدد خداوند متعال و همت معلمان صبور و کوشا، تلاش بیشتر نسبت به مهارت آموزی، دانش، تجلی اخلاق و امید را بیش از گذشته برای آینده سازان این مرز و بوم شاهد باشیم. موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

شجاعی
معاون استاندار وفرماندارویژه شهرستان مهاباد